SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΚΟΛΙΑΒΑΣΙΛΗ ΝΤΙΝΑ του Κωνσταντίνου, Τεχνολόγος Γραφικών Τεχνών.


Γεννήθηκα στις 3 Ιανουαρίου 1974 στο Μαρκόπουλο, όπου και μεγάλωσα. Έχω σπουδάσει Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών στο Τ.Ε.Ι. Αθήνας και από το 1996 εργάζομαι στον χώρο των εκτυπώσεων και των εκδόσεων. Ζω με τον άνδρα μου Ιωάννη Αθανασίου και τα τρία μου παιδιά -Μαρία 12, Γιάννη 10 και το λίγων ημερών αγοράκι μας- στο Μαρκόπουλο. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαι στο Σύλλογο Γονέων και πολύ παλαιότερα, ήμουν για αρκετά χρόνια στους Πρόσκοπους του Μαρκόπουλου. Βρίσκω πρόσφορο έδαφος να ασχοληθώ αυτή τη στιγμή με τα κοινά, διότι πιστεύω ότι γίνεται μια αξιόλογη και επιτυχής προσπάθεια και θέλω να συμμετέχω κι εγώ -ιδιαίτερα στους τομείς της Παιδείας και του Πολιτισμού- ακόμη πιο ενεργά, για το καλύτερο των παιδιών μας και του τόπου μας.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html