SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ του Κωνσταντίνου, Έμπορος.


Γεννήθηκα στο Μαρκόπουλο το 1954 και έχω ένα παιδί. Είμαι απόφοιτος εξαταξίου Γυμνασίου και σχολής Μηχανικών Αεροσκαφών. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας στο Πόρτο Ράφτη. Οι ανησυχίες μου για τα προβλήματα στον τόπο μου με οδήγησαν στην συμμετοχή μου στις Δημοτικές εκλογές το 1982 όπου εκλέγομαι και γίνομαι Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου για τέσσερα χρόνια. Από τότε έχω εκλεγεί άλλες τέσσερις φορές Δημοτικός Σύμβουλος με πολλές υπεύθυνες θέσεις ως και την θέση του Αντιδημάρχου από το 2000-2002. Στο Δημοτικό Συμβούλιο (2011 έως σήμερα) στήριξα την σημερινή Δημοτική Αρχή και το Δήμαρχο Σωτήρη Μεθενίτη σε όλες τις μεγάλες αποφάσεις και ιδιαίτερα στο θέμα της Αποχέτευσης. Σήμερα συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του γιατί διαπίστωσα την θέληση, την εργατικότητα, την συνέπεια, το ήθος αλλά και τους στόχους και την προοπτική του για ένα νέο σύγχρονο Δήμο. Θέλω στις δύσκολες εποχές που ζούμε η παρουσία μου να σηματοδοτήσει την κατάργηση των μικροπολιτικών- παλαιοκομματικών πολιτικών, να καταργήσει το ΕΓΩ και να αναπτύξει το ΕΜΕΙΣ. Μόνο έτσι μπορούμε να ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ με ΕΝΟΤΗΤΑ για το καλό του Τόπου μας.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html