SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΟΡΦΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ του Χρήστου, Φυσιοθεραπευτής.



Ονομάζομαι Ορφανός Νίκος και είμαι 31 ετών. Γεννήθηκα και κατοικώ στο Μαρκόπουλο, εργάζομαι στο Φαρμακείο που διατηρούν οι γονείς μου Χρήστος και Γεωργία Ορφανού. Σπούδασα Β΄ Φυσιοθεραπευτής «Ειδικός Κινησιοθεραπείας» και έχω εργαστεί σ’ αυτόν τον τομέα στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας 251, στο Κέντρο Αποκατάστασης Φιλοκτήτης και στις ποδοσφαιρικές ομάδες Γ.Σ. Μαρκό και Εθνικός Αστέρας καθώς και σε δύο ιατρεία Φυσιοθεραπείας. Έχω ασχοληθεί με τον Αθλητισμό και επί σειρά ετών συμμετείχα σε Αθλητικούς Συλλόγους του Δήμου μας. Το προσωπικό μου ενδιαφέρον για τους συνανθρώπους, με οδήγησε στο να προσφέρω εθελοντικά τις υπηρεσίες μου σε άτομα ΑμεΑ, στο ΚΑΠΗ του Δήμου Μαρκοπούλου καθώς και στο πρωτάθλημα Final 4 που οργανώθηκε στην περιοχή μας. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την αγάπη για τον Τόπο μου με οδήγησαν στο να θέσω υποψηφιότητα και να ζητήσω την ψήφο σας.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html