SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

18/4/14

ΔΑΡΕΜΑ – ΣΑΜΑΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Θωμά, Καθηγήτρια Ξένων Γλωσσών.


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Παλαιό Φάληρο. Τελειώνοντας την φοίτηση μου από το Θουκυδίδειο Λύκειο Αλίμου, συνέχισα τις σπουδές μου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, απ’ όπου κατέχω άδεια διδασκαλίας ξένων γλωσσών. Έχω εργασθεί κατά καιρούς σε μια σειρά ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ξενόγλωσσων σπουδών, σε διάφορα επίπεδα εκμάθησης. Μένω στο Μαρκόπουλο εδώ και 14 χρόνια, είμαι παντρεμένη με τον Ευάγγελο Ν. Δαρεμά και έχουμε μια κόρη 7,5 ετών. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα σπίτι μου τον καινούργιο Δήμο, όπου με αποδέχτηκαν θερμά συγγενείς και φίλοι. Οι φημισμένοι αμπελώνες , τα γραφικά ξωκλήσια και οι υπέροχες παραλίες του με κατέπληξαν και μου ξύπνησαν την επιθυμία να γνωρίσω όλο και περισσότερες πτυχές του. Θέλησα λοιπόν, να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και να αναμετρηθώ με τον ίδιο μου τον εαυτό, σ’ αυτόν τον υπέροχα προκλητικό στίβο γνώσης και δημιουργίας. Μόνος εσείς, συμπολίτες μου, μπορείτε να μου δώσετε την ευκαιρία να αγωνιστώ και να εργαστώ ώστε να υλοποιηθούν οι ανάγκες και οι προτάσεις σας. Η ψήφος σας θα με τιμήσει ιδιαίτερα και θα μου δώσει την δύναμη, ώστε να σας εκπροσωπήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html