SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΔΡΙΤΣΑ ΜΠΙΛΙΩ του Αποστόλου, Έμπορος.


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Μαρκόπουλο. Δραστηριοποιούμε επαγγελματικά στο Μαρκόπουλο είμαι έμπορος. Εδώ και αρκετά χρόνια ασχολούμαι με τα κοινά, οδηγισμό, ΧΕΝ, συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, φιλοζωικό σύλλογο Μαρκοπούλου – Πόρτο Ράφτη. Είμαι παντρεμένη με τον Θανάση Δρίτσα και είμαι μητέρα τριών παιδιών και γιαγιά. Το 2010 ο κος Μεθενίτης μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ», όπου και εκλέχτηκα Δημοτική Σύμβουλος 2011-2014. Είμαι μέλος της «Επιτροπής Ποιότητας Ζωής», του» Βραυρωνίου», της «ΚΔΕΜ» και Πρόεδρος της Επιτροπής Βοσκοτόπων. Υπεύθυνη για το Κοιμητήριο και Υπεύθυνη για τα αδέσποτα. Ανανεώνω την συμμετοχή μου και πάλι στο ψηφοδέλτιο του κου Μεθενίτη «ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ» και ζητώ να ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας στον συνδυασμό μας.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html