SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΚΙΜΠΙΖΗ ΜΑΡΙΑ του Νικολάου, Υπάλληλος Ι.Κ.Α.


Γεννήθηκα στο Μαρκόπουλο από γονείς αγρότες, που από τα πρώτα χρόνια της ζωής μου με έμαθαν να δουλεύω με συνέπεια και αξιοπρέπεια. Απέκτησα δύο παιδιά, την Έλενα και τον Νίκο και δύο εγγόνια τη Μαρίλη και τον Βασίλη. Ζω και εργάζομαι στην πόλη μας. Υπηρέτησα για περισσότερα από 20 χρόνια στο Παράρτημα ΙΚΑ Μαρκοπούλου ως διοικητική υπάλληλος. Μέσα από τις ιδιότητες της μητέρας, της γιαγιάς και της εργαζόμενης σε κοινωφελή οργανισμό, έμαθα να ακούω τα προβλήματα, να σέβομαι τον Άνθρωπο, να προσπαθώ να βοηθήσω και να μοιράζομαι τους προβληματισμούς για το μέλλον του Τόπου μας! Αυτές τις αξίες προσπάθησα να υποστηρίξω και να υπηρετήσω μέσα από την θητεία μου ως Αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού, Πολιτισμού, Κοινωνικής Πρόνοιας και Πόρτο Ράφτη κατά την περίοδο 2010-2014. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο κ. Σωτήρη Μεθενίτη που με εμπιστεύτηκε, τους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους, κάθε συμπολίτη μας, κάθε υπάλληλο του Δήμου, που έγιναν συνεργάτες μου, που συμφώνησαν ή διαφώνησαν και τελικά όλοι μαζί καταφέραμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες και να πετύχουμε – στο μέτρο του δυνατού- την βελτίωση των τομέων που είχα στην ευθύνη μου. Η γνώση και η εμπειρία που αποκόμισα, καθώς και τα θετικά αποτελέσματα αυτής της μεγάλης προσπάθειας, μου δίνουν την αισιοδοξία αλλά και το κίνητρο να συνεχίσω να προσπαθώ με την ίδια συνέπεια να προσφέρω, ώστε ο Τόπος που μεγαλώσαμε εμείς και τα παιδιά μας να προοδεύσει ακόμα περισσότερο και να αναπτυχθεί, με σεβασμό στον Άνθρωπο, στο Περιβάλλον και την Ιστορία του!

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html