SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΚΟΪΜΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ του Δημητρίου, Οικονομολόγος - Φοροτεχνικός.


Ονομάζομαι Αντώνης Κοϊμάς και είμαι 30 ετών. Κατοικώ και εργάζομαι στο Πόρτο Ράφτη και στο κέντρο της Αθήνας σε μία από τις μεγαλύτερες ελεγκτικές εταιρίες του οικονομικού κλάδου ως λογιστής – φοροτεχνικός. Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Καλαμάτας . Η φύση του επαγγέλματός μου αλλά και το ενδιαφέρον μου για την προσωπική μου εξέλιξη με οδηγούν στο να παρακολουθώ συνεχώς επιμορφωτικά σεμινάρια. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά έχει ξεκινήσει σε πολιτιστικούς συλλόγους του τόπου μου. Επίσης συμμετέχω στην ομάδα καλαθοσφαίρισης στην εταιρεία της οποίας απασχολούμαι με σκοπό την προαγωγή του αθλητικού πνεύματος.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html