SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ του Γεωργίου, Οινοποιός.


Γεννήθηκα το 1961 στην Αθήνα. Είμαι παντρεμένος και έχω δύο κόρες. Κατοικώ και δραστηριοποιούμαι επιχειρηματικά στην πόλη μας, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Είναι η πρώτη φορά που μετέχω σαν υποψήφιος, σε αυτοδιοικητικές εκλογές. Μέσα από την δουλειά μου, έχω σαφή γνώση των προβλημάτων των αγροτών, αλλά και άποψη για το πώς ο τομέας της πρωτογενούς παραγωγής – μεταποίησης μπορεί να αποτελέσει ουσιαστικό μοχλό ανάπτυξης και διέξοδο για την απασχόληση νέων ανθρώπων. Μέσα από την καθημερινότητά μου στο Πόρτο Ράφτη και με την ενασχόλησή μου για πάνω από μία δεκαετία, με τους ναυταθλητικούς ομίλους και τα διοικητικά τους, έχω καθαρή εικόνα των θεμάτων του παραλιακού μετώπου, που μπορεί και πρέπει να σηκώσει το κύριο βάρος της ανάπτυξης του Δήμου μας, με σεβασμό πάντα στο θαλάσσιο και παράκτιο περιβάλλον και στον άνθρωπο.  

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html