SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ του Κωνσταντίνου, Επιχειρηματίας.



Γεννήθηκα το 1973 και είμαι μόνιμος κάτοικος Μαρκοπούλου Είμαι Διευθύνων Σύμβουλος σε εταιρία Κατασκευών και Διαχείρισης Ακινήτων και έχω διατελέσει Γενικός Διευθυντής σε Ελληνικές Εταιρίες Ανάπτυξης & Διαχείρισης Ακινήτων, όπου ασχολήθηκα με την ανάπτυξη οικιστικών έργων, με εκτιμήσεις & οικονομοτεχνικές μελέτες, επενδύσεις επαγγελματικών ακινήτων καθώς και ανάπτυξη δικτύων καταστημάτων. Ακόμη, υπήρξα Marketing Manager σε εταιρία τροφίμων για δύο έτη. Έχω αποφοιτήσει από το Τμήμα Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών και κατέχω μεταπτυχιακό τίτλο MBA, από το ALBA με εξειδίκευση στους τομείς Finance & Marketing. Τελώ Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μαρκοπούλου Μεσογαίας από τη σύστασή του ως Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο (Απρίλιος 2012) και μέσα από την ενασχόλησή μου με τα κοινά, προσπαθώ να προσφέρω ό,τι καλύτερο στον Τόπο μου και στους συμπολίτες μου.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html