SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

17/4/14

ΑΝΔΡΕΟΥ – ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ του Ιωάννη, Oικοκυρά.


Ονομάζομαι Ανδρέου-Τσαγκαράκη Κατερίνα. Γεννήθηκα στην Αθήνα και κατοικώ μόνιμα στο Πόρτο Ράφτη από το 1978. Είμαι παντρεμένη με τον Ανδρέου Νίκο του Μιχαήλ και έχω 2 αγόρια 12 και 17 χρονών που πηγαίνουν Δημοτικό και Λύκειο στο Πόρτο Ράφτη. Έχω απολυτήριο 2ο βάθμιας εκπαίδευσης, γνώσεις αγγλικών και έχω εργαστεί 22 χρόνια στον παραγωγικό και διοικητικό τομέα της ΙNTRACOM DEFENCE ELECTRONICS. Θα συνταξιοδοτηθώ το 2015 με ανήλικο τέκνο. Ο συνδυασμός «ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ» και ο Δήμαρχος Σωτήρης Μεθενίτης έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και τον ευχαριστώ γι’ αυτό. Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στις ανάγκες και τα προβλήματα του Πόρτο Ράφτη και Μαρκοπούλου και θα κάνω ότι είναι δυνατόν για να τις υλοποιήσω με ανθρωπιά πάνω απ’ όλα.

http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html