SCROLL

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ       ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

21/4/14

ΞΥΡΑΦΗ – ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΖΩΗ, του Κωνσταντίνου, Διακοσμήτρια και Πολύτεκνη Μητέρα.


Ονομάζομαι Ζωή Ξυράφη και είμαι 38 ετών. Μένω στο Μαρκόπουλο και είμαι παντρεμένη με τον Παύλο Χριστοδούλου και μητέρα 4 ανήλικων παιδιών, του Βλάση, του Κωνσταντίνου, της Παταπίας και του Σωτήρη. Εργάστηκα επί σειρά ετών σε μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις ως διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων και το τελευταίο έτος ως συμβασιούχος σε οκτάμηνα και δίμηνα προγράμματα του Δήμου Μαρκοπούλου, προσφέροντας και ανταποδίδοντας στα παιδιά των συμπολιτών μου, ένα ιδιαίτερο καθαρό και προσεγμένο περιβάλλον σε σχολικές μονάδες του Δήμου μας. Η προτεραιότητα και το ενδιαφέρον μου για τα ΠΑΙΔΙΑ σε τομείς κοινωνικής πρόνοιας, καθημερινότητας, παιδείας και αθλητισμού, αλλά και η εμπιστοσύνη μου στον Δήμαρχο Σωτήρη Μεθενίτη είναι αυτά που με οδήγησαν να θέσω υποψηφιότητα με τον συνδυασμό «Πάμε Μπροστά». Ζητώ από εσάς να με στηρίξετε με την ψήφο σας για να μπορέσω να συνεχίσω να προσφέρω στα ΠΑΙΔΙΑ μας, αλλά και στον Τόπο μας που τόσο αγαπώ.
http://pamemprosta2014.blogspot.gr/p/blog-page_5822.html